Donatie als afscheidscadeau

Bij zijn vertrek als burgemeester van Amsterdam liet Job Cohen weten in plaats van cadeaus, donaties aan IMC Weekendschool te wensen. Ruim 50 gulle gevers hebben een bedrag overgemaakt naar de weekendschool. Een van de donateurs, een Amsterdamse tijdschriftenuitgeverij, maakte het mooie bedrag van € 10.000,- over. Totaal werd € 15.000,- overgemaakt.

Dankzij dit goedgeefse gebaar van Job Cohen zijn de doelen van IMC Weekendschool weer een stuk dichterbij gebracht. IMC Weekendschool dankt hem – en de donateurs die in zijn naam een bedrag hebben geschonken – heel hartelijk!