Home Doe mee Horizon

Proud to be us!

Samen verbreden we onze horizon. Onverwachte ontmoetingen verruimen ons blikveld. Met veel plezier nodigen wij je uit voor: Horizon. Dé dag waarop partners en alumni van IMC Weekendschool elkaar inspireren. Kom bij elkaar en wees trots op wat we voor elkaar betekenen – proud to be us!

Tijdens deze bijzondere editie van Horizon komen oud-leerlingen in verschillende levensfases samen met professionals uit diverse vakgebieden - samen luisteren we naar indrukwekkende duo's die verhalen vertellen over veerkracht, onderlinge verbondenheid en groei. Individuele ontwikkeling en maatschappelijke vooruitgang gaan hierin hand in hand.

Na een interactief programma waarin sprekers en publiek elkaar verrassen en bevragen, begeleid door muziek, gaan we met elkaar als netwerk verder op ToekomstExpeditie.

Meld je snel aan, dan ben je er zeker van dat je er bij kan zijn. Het aantal plaatsen is beperkt. Laat je ons alsjeblieft uiterlijk 10 mei weten of je erbij bent? Aanmelden kan via het formulier. Meer details volgen uiterlijk twee weken voor het evenement.

Ja, ik kom graag naar Horizon!

Hoe gaan we om met je gegevens?

IMC Weekendschool gaat zorgvuldig om met je persoonsgegevens. Wij gebruiken deze gegevens om contact op te nemen. Als je ‘magische momenten’ hebt aangevinkt, ontvang je onze nieuwsbrief. Bekijk voor een uitgebreide uitleg onze Privacyverklaring.

Wil je de gegevens die wij hebben vastgelegd wijzigen, of heb je vragen? Neem dan contact op met ons team via info@weekendschool.nl.

Heb je een vraag?
Neem contact met ons op.