Home ANBI, CBF, GDNL en KVK

ANBI, CBF, GDNL en KVK

IMC Weekendschool voldoet aan alle voorwaarden die gesteld worden door de overheid (ANBI), de toezichthouder (CBF) en de brancheorganisatie (Goede Doelen Nederland). Ook zijn we geregistreerd bij de KVK.

ANBI – Algemeen nut beogende instellingen

Stichting IMC Weekendschool en Stichting Vrienden van IMC Weekendschool zijn beiden geregistreerd als een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Hierdoor zijn schenkingen en giften aan ons onder bepaalde voorwaarden fiscaal aftrekbaar.

Onze fiscale namen en nummers zijn:

Stichting IMC Weekendschool
RSIN 806545185

Stichting Vrienden van IMC Weekendschool
RSIN 809976687

CBF – Toezichthouder goede doelen

IMC Weekendschool beschikt over een keurmerk van het CBF, de toezichthouder van de goededoelensector. Dit houdt in dat wij voldoen aan de strenge kwaliteitseisen op de gebieden professionaliteit en transparantie.

Goede Doelen Nederland

Goede Doelen Nederland is dé brancheorganisatie van erkende in Nederland gevestigde goede doelen. De leden die bij Goede Doelen Nederland zijn aangesloten, werken van gezondheid tot internationale hulp en van cultuur tot dierenbelangen in binnen- en buitenland.

KVK – Kamer van Koophandel

Zowel Stichting IMC Weekendschool als de Stichting Vrienden van IMC Weekendschool zijn geregistreerd bij de Kamer van Koophandel.

Stichting IMC Weekendschool
KvK-nummer 41217599