Home Doe mee

Doe mee

Wij kunnen niet bestaan zonder de financiële steun van bedrijven, donateurs en fondsen. IMC Weekendschool biedt organisaties bovendien een fantastische kans om MVO-doelstellingen inhoud en waarde te geven door medewerkers gastdocent te laten zijn en jongeren mee te nemen in de wereld van hun vakgebied.

Bedrijf

Elke euro die in aanvullend onderwijs wordt gestopt levert het veelvoudige op. Niet alleen in geld maar vooral ook in gemotiveerde jongeren. Wij investeren dagelijks in duizenden positieve toekomsten voor een goede maatschappij. Dat kan alleen als bedrijven ons steunen.

Particulier

Steun als particulier bij aanvullend onderwijs en motiveer jongeren. Jouw bijdrage creëert positieve impact. Word onderdeel van onze groeiende kring van trouwe particulieren, vrienden en donateurs.

Fonds

Draag als fonds bij aan ons aanvullend onderwijs en investeer direct in positieve toekomsten. Voeg je bij de fondsen die ons steunen en help onze impact uitbreiden. Samen maken we het verschil in de toekomst van jongeren.

Basisschool

Onze benadering is een belangrijke aanvulling op het reguliere onderwijs. Op tientallen basisscholen verspreid door Nederland volgen leerlingen uit groep 7 en 8 wekelijks gastlessen van gepassioneerde gastdocenten.

Gastdocent

Als gastdocent neem je leerlingen mee in levensechte situaties. Of je nu journalist, kok, acteur of advocaat bent: laat jongeren bij ons jouw wereld ervaren. Wij zorgen voor ondersteuning en begeleiding, zodat jij het onderwijs kunt geven dat je zelf had willen krijgen.

Vrijwilliger

Onze vrijwilligers zijn van belangrijke meerwaarde. Naast gastdocenten helpen vrijwilligers jongeren als begeleider, coach of mentor. Maar je kunt ons ook op andere manieren helpen: bijvoorbeeld door je netwerk in te zetten.

Collega

Bij IMC Weekendschool heb je unieke impact op de levens van jongeren, ook als je geen onderwijsbevoegdheid hebt.

Oud-leerling

Of je nou op de middelbare school zit, studeert, of werkt, in ons alumninetwerk kun jij je verder ontwikkelen. Doe mee aan masterclasses, evenementen en opleidingen, ga aan de slag met een mentor of als gastdocent.