Home Doe mee Oud-leerling

Het leukste netwerk van Nederland

Ik wil meedoen

Bekijk direct wat er te doen is.

Ik zoek hulp

We denken graag met je mee.

Zet samen verdere stappen naar jouw toekomst

Als je drie jaar lang elke zondag naar een weekendschool bent gegaan, heb je er een nieuwe familie bij. Ook als je deel hebt genomen aan het programma op jouw basisschool of nieuwkomersschool ben je van harte welkom. Zo blijven we bij elkaar betrokken. Ontdek verder wat je later wilt doen.

• We organiseren activiteiten in het hele land en soms zelfs daarbuiten
  • We hebben een speciaal aanbod voor scholieren, studenten en starters
  • Kies zelf waar je aan meedoet en ontmoet andere oud-leerlingen
  • Ontwikkel je talenten met masterclasses, evenementen of opleidingen
  • Werk aan je persoonlijke en professionele ontwikkeling
  • Maak gebruik van het enorme netwerk van oud-leerlingen en professionals uit allerlei vakgebieden

Zij gingen je voor

Aanbod

Doe mee aan onze landelijke masterclasses, evenementen en opleidingen – of houd het lokaal met de oud-klasgenoten van jouw locatie.

Zoek je hulp?

Heb je hulp nodig bij het kiezen van een opleiding, ben je op zoek naar een stage of een baan, of is er iets anders? We denken graag met je mee.

Veel gestelde vragen?

• Kost meedoen geld?

Deelname is meestal gratis dankzij onze geweldige partners. Alleen voor activiteiten in het buitenland vragen we een eigen bijdrage – maar ook hier betalen partners het grootste deel.

Krijg ik reiskostenvergoeding als ik naar een activiteit ga?

Via jouw locatie kun je een NS Business Card lenen die je kunt gebruiken om naar de activiteit te reizen. Deze lever je na de terugreis weer in. Lukt het niet om de kaart te lenen? Dan kun je je reiskosten declareren via het declaratieformulier.

Wat kan ik als oud-leerling allemaal doen?

Als je tussen de 13 en 16 jaar bent kun je deelnemen aan lokale activiteiten. Als je 16+ bent kun je landelijke masterclasses en opleidingen volgen en evenementen bijwonen. Ook kun je iets terug doen voor IMC Weekendschool, bijvoorbeeld als begeleider in de lessen.

Hoe kan ik me aanmelden voor activiteiten?

Via deze website. Houd de alumni-activiteiten in de gaten, en meld je dan aan via het digitale aanmeldformulier. Je ontvangt een bevestiging van ons in je mail, twee weken voor de activiteit start nemen we contact met je op.

Hoe blijf ik op de hoogte van updates over het alumniprogramma?

Alle nieuwe activiteiten en updates komen op deze pagina te staan, en posten we op ons Instagramkanaal @imc_alumni.

Vragen?

Leonie de Lorijn profielfoto