Home Doe mee Leerling Interesseformulier

Mijn kind is geïnteresseerd in de weekendschool.

Zijn wij bij jouw kind op de basisschool langs geweest en wil je kind graag naar de weekendschool te komen? Vul dan dit formulier in. Een medewerker van ons neemt daarna contact met jullie op.

Let op:
Als je het interesseformulier hebt ingevuld is jouw kind nog niet aangemeld. Onze collega's leggen de procedure graag verder uit tijdens een gesprek.

Interesse aangeven

"*" geeft vereiste velden aan

Geslacht*
Groep*
Hoe gaan we om met je gegevens?

IMC Weekendschool gaat zorgvuldig om met je persoonsgegevens. Wij gebruiken deze gegevens om contact op te nemen. Als je ‘magische momenten’ hebt aangevinkt, ontvang je onze nieuwsbrief. Bekijk voor een uitgebreide uitleg onze Privacyverklaring.

Wil je de gegevens die wij hebben vastgelegd wijzigen, of heb je vragen? Neem contact op met ons team via info@weekendschool.nl.

Veel gestelde vragen

• Is mijn zoon of dochter nu aangemeld?

Nee dit formulier is enkel om aan te geven dat uw zoon of dochter interesse heeft om naar de weekendschool te komen.  In de meeste gevallen zijn er meer geïnteresseerden dan plekken en zal er een loting plaatsvinden. Hierbij wordt dan ook rekening gehouden met het aantal leerlingen van één school, verhouding jongens en meisjes, enz.

Mocht uw zoon of dochter zijn ingeloot dan volgt er een officieel aanmeldformulier.

Wat doen jullie met mijn persoonlijke gegevens?

IMC Weekendschool gaat zorgvuldig om met je persoonsgegevens. We gebruiken deze gegevens om contact met u op te nemen en om u te informeren over onze activiteiten, mocht u hier behoefte aan hebben. Bekijk voor een uitgebreide uitleg onze Privacyverklaring.

Wanneer kan ik een mailtje of belletje verwachten?

Dit kan soms even duren. Uw bericht wordt doorgestuurd naar locaties van uw voorkeur, soms verzamelen ze daar eerst alle geïnteresseerde formulieren voordat ze contact opnemen.