Home Doneer

Samen maken we toekomst

Met jouw steun trekken we kansen gelijk voor jongeren uit wijken waar dat het hardst nodig is. Kinderen die ons onderwijs hebben gevolgd hebben daar hun leven lang profijt van.

• Duizenden jongeren volgen elke week kosteloos motivatiegericht onderwijs
  • Onze programma’s bevorderen kansengelijkheid
  • Onze benadering is wetenschappelijk bewezen en wordt veelvuldig onderzocht
  • We zijn aangesloten bij brancheorganisatie Goede Doelen Nederland
  • We beschikken over een ANBI-status en CBF keurmerk
  • Een donatie aan ons is in veel gevallen aftrekbaar van de belasting

Ja, ik help graag

Hoe gaan we om met je gegevens?

IMC Weekendschool gaat zorgvuldig om met je persoonsgegevens. Wij gebruiken deze gegevens om contact op te nemen over de donatie, en mocht je ‘magische momenten’ hebben aangevinkt, om je op de hoogte te houden. Bekijk voor een uitgebreide uitleg onze Privacyverklaring.

Wil je de gegevens die wij hebben vastgelegd wijzigen, of heb je vragen? Neem contact op met ons officeteam te bereiken via info@weekendschool.nl.

Moet ik mijn gegevens invullen?

Bij een eenmalige betaling middels iDEAL hebben we je gegevens niet nodig om deze goed te kunnen verwerken, bij een maandelijkse betaling middels een machtiging hebben we op je telefoonnummer na alle gegevens nodig om deze te kunnen verwerken.

Veel gestelde vragen

• Kan ik een factuur ontvangen?

Na afronding van de donatie ontvang je automatisch per e-mail een bevestiging van de gedane donatie. Deze kan je gebruiken voor jouw administratie. Wil je gefactureerd worden voor een donatie neem dan contact op met ons fondsenwervingsteam via fondsenwerving@weekendschool.nl.

Hoe kan ik mijn maandelijkse bijdrage wijzigen of stopzetten?

Je kunt op elk moment je steun aan IMC Weekendschool wijzigen of stoppen. Dat regel je het snelst door te bellen naar 020 280 17 00 (tijdens kantooruren) of door een mail te sturen met je naam, IBAN en de gewenste wijziging naar fondsenwerving@weekendschool.nl.

Is mijn gift aftrekbaar van de belasting?

Ja, want IMC Weekendschool heeft een ANBI-status. Hoe groot de belastingaftrek is, hangt af van het type gift. Dit zegt de Belastingdienst daarover:

Belastingdienst giften particulieren
    Belastingdienst giften bedrijven