Horizon

Samen verbreden we onze horizon. Onverwachte ontmoetingen verruimen ons blikveld. Met veel plezier nodigen wij je uit voor: Horizon.

31 mei 2024

Doelgroep

Scholier, Student, Werkend

Voor wie

Landelijk

Vredenburgkade 11 3511 WC Utrecht, TivoliVredenburg

Aanmelden voor

10 mei 2024

Leonie de Lorijn Manager Alumninetwerk 06 26 35 47 00

De dag waarop partners en alumni van IMC Weekendschool elkaar inspireren. Kom bij elkaar en wees trots op wat we voor elkaar betekenen – proud to be us!

Tijdens deze bijzondere editie van Horizon komen oud-leerlingen in verschillende levensfases samen met professionals uit diverse vakgebieden - samen luisteren we naar indrukwekkende duo's die verhalen vertellen over veerkracht, onderlinge verbondenheid en groei. Individuele ontwikkeling en maatschappelijke vooruitgang gaan hierin hand in hand.

Na een interactief programma waarin sprekers en publiek elkaar verrassen en bevragen, begeleid door muziek, gaan we met elkaar als netwerk verder op ToekomstExpeditie.

Meld je snel aan, dan ben je er zeker van dat je er bij kan zijn. Het aantal plaatsen is beperkt. Laat je ons alsjeblieft uiterlijk 10 mei weten of je erbij bent? Aanmelden kan via het formulier. Meer details volgen uiterlijk twee weken voor het evenement.

Vragen? Neem contact op!

Leonie de Lorijn Manager Alumninetwerk 06 26 35 47 00

31 mei 2024

Doelgroep

Scholier, Student, Werkend

Voor wie

Landelijk

Vredenburgkade 11 3511 WC Utrecht, TivoliVredenburg

Aanmelden voor

10 mei 2024

Veel gestelde vragen

• Wie mogen er allemaal deelnemen aan activiteiten?

Je mag meedoen aan onze activiteiten als je oud-leerling bent en je diploma hebt behaald.

Krijg ik reiskostenvergoeding als ik naar een activiteit ga?

Via jouw locatie kun je een NS Business Card lenen die je kunt gebruiken om naar de activiteit te reizen. Deze lever je na de terugreis weer in. Lukt het niet om de kaart te lenen? Dan kun je je reiskosten declareren via het declaratieformulier.

Moet ik zelf mijn lunch meenemen voor tijdens de activiteit?

Of jij je eigen lunch mee moet nemen naar een activiteit verschilt per activiteit. Dit wordt van tevoren altijd gecommuniceerd met jou. Als wij de lunch verzorgen, houden we (zoveel mogelijk) rekening met dieetwensen (allergieën, halal, vegetarisch etc.), laat het onze contactpersoon dus vooral weten als jij specifieke dieetwensen hebt.

Mag ik iemand meenemen naar de activiteiten?

Activiteiten zijn in principe alleen bedoeld voor oud-leerlingen. Wil jij graag een keer een vriend(in)/nicht/neef die niet oud-leerling is meenemen naar een activiteit? Vraag van tevoren dan even aan de genoemde contactpersoon of dit mogelijk is.