Masterclass

Masterclass Exploring IT & Innovation with Dell

Deze inspirerende masterclass nodigt je uit om de grenzen van IT en innovatie te verkennen, geleid door Dell-experts die vooroplopen in de branche.

10 mei 2024

11:00 - 14:00 uur

Evenement

Student, Scholier

Voor wie

Landelijk

Dell BV, Transformatorweg 38-72, 1014 AK Amsterdam

Aanmelden voor

9 mei 2024

Max. deelnemers

Cherise Koning Alumni Coördinator 0611650335

Wat kan je verwachten?

Tijdens deze unieke ervaring ontdek je de grenzeloze mogelijkheden van IT en de impact ervan op moderne innovatie. Stap in de voorhoede van technologische vooruitgang terwijl we verkennen hoe Dell's toonaangevende oplossingen en baanbrekende benaderingen de toekomst vormgeven.

Voor wie?

Deze masterclass is bedoeld voor leergierige alumni van 16 jaar en ouder. Of je nu een student bent die geïnteresseerd is in technologie, een beginnende professional in de IT-sector, of gewoon iemand die nieuwsgierig is naar de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van IT en innovatie, deze masterclass biedt een waardevolle leerervaring.

Bereid je voor op een boeiende reis vol inzichten, praktijkvoorbeelden en mogelijkheden om jouw kennis en begrip van IT en innovatie te verdiepen.

Vragen? Neem contact op!

Cherise Koning Alumni Coördinator 0611650335

10 mei 2024

11:00 - 14:00 uur

Evenement

Student, Scholier

Voor wie

Landelijk

Dell BV, Transformatorweg 38-72, 1014 AK Amsterdam

Aanmelden voor

9 mei 2024

Max. deelnemers

Veel gestelde vragen

• Wie mogen er allemaal deelnemen aan activiteiten?

Je mag meedoen aan onze activiteiten als je oud-leerling bent en je diploma hebt behaald.

Krijg ik reiskostenvergoeding als ik naar een activiteit ga?

Via jouw locatie kun je een NS Business Card lenen die je kunt gebruiken om naar de activiteit te reizen. Deze lever je na de terugreis weer in. Lukt het niet om de kaart te lenen? Dan kun je je reiskosten declareren via het declaratieformulier.

Moet ik zelf mijn lunch meenemen voor tijdens de activiteit?

Of jij je eigen lunch mee moet nemen naar een activiteit verschilt per activiteit. Dit wordt van tevoren altijd gecommuniceerd met jou. Als wij de lunch verzorgen, houden we (zoveel mogelijk) rekening met dieetwensen (allergieën, halal, vegetarisch etc.), laat het onze contactpersoon dus vooral weten als jij specifieke dieetwensen hebt.

Mag ik iemand meenemen naar de activiteiten?

Activiteiten zijn in principe alleen bedoeld voor oud-leerlingen. Wil jij graag een keer een vriend(in)/nicht/neef die niet oud-leerling is meenemen naar een activiteit? Vraag van tevoren dan even aan de genoemde contactpersoon of dit mogelijk is.